Pogoji poslovanja

    Pogoji poslovanja

    Kupci spletne trgovine visece-mreze.si so lahko fizične in pravne osebe. Fizična oseba je tista, ki izdelke pridobiva ali uporablja izključno za svojo lastno uporabo, izven njegove poklice ali pridobitvene dejavnosti. Kupec z registracijo ali nakupom v spletni trgovini visece-mreze.si potrjuje, da sprejme pogoje poslovanja, ki jih določa podjetje DAUMER, s.p. in zagotavlja pristnost vseh svojih posredovanih podatkov. (Velja tudi za nakupe dogovorjene preko e-mailov ali telefona). Fizične osebe in DAUMER, s.p. medsebojne obveznosti urejajo s temi pogoji poslovanja in zakonom o varstvu potrošnikov. Pravne osebe ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitveno dejavnost in DAUMER, s.p. urejajo medsebojne obveznosti s posebno pogodbo v pisni obliki. Za Pravne osebe ter fizične osebe, ki bi kupljene izdelke uporabljali v svoji pridobitveni dejavnosti velja zakon o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu. Za sodelovanje s pravnimi osebami in fizičnimi osebami, ki opravljajo pridobitveno dejavnost nas prosim kontaktirajte na info@visece-mreze.si. Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Splošni pogoji spletne trgovine visece-mreze.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

    Spletno trgovino visece-mreze.si upravlja podjetje DAUMER, Marjeta Perdan, s.p., Trnovlje 40, 4207 Cerklje na Gorenjskem, matična številka: 3384730000, davčna številka: SI89691318, Podjetje je davčni zavezanec. Vpis v registrski organ: 1.9.2008 (v nadaljevanju tudi prodajalec, trgovec ali podjetje).

    Izbris ali pridobitev osebnih podatkov

    Vaše osebne podatke zbiramo, da lahko procesiramo naročila in vas obveščamo o novostih. Če želite izbris ali pregled vaših osebnih podatkov, nam to sporočite na info@visece-mreze.si.

    Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

    Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, ter rok veljavnosti tega podatka,
    • način plačila in dostave,
    • časovno veljavnost ponudbe,
    • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen); poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

    Ponudba artiklov

    Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot redne in spletne cene. Redne cene so po navadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta, za pogodbene partnerje (pogodbeni popust in plačilni rok), za nove ali nepogodbene kupce v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

    Nakup preko spletne trgovine

    Kupovanje na naši spletni strani je zelo enostavno. Željene izdelke preprosto naložite v košarico in nadaljujete na blagajno, kjer izpolnite svoje podatke in izberete način plačila in dostave. Po opravljenem naročilu vas o tem obvestimo po e-mailu v katerem so podatki za plačilo in predračun. Račun, ki velja kot dokazilo o nakupu prejmete šele po potrjenem plačilu na vaš e-mail naslov. Vse cene objavljene v spletni trgovini visece-mreze.si so končne. Objavljene cene v spletni trgovini visece-mreze.si se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Poštnina za naročila se zaračuna naknadno razen v primerih akcije z brezplačno poštnino. V primerih, da ste izbrali za način plačila bančno nakazilo ali plačilo s PayPal oz. kreditno/debetno kartico, vam bo poštnina prišteta v košarici nakupa. V kolikor ste izbrali plačilo po povzetju pa poštnino plačate po povzetju skupaj s kupnino. Popusti na nakupe v spletni trgovini visece-mreze.si se ne seštevajo. Vsi video posnetki in slike na naši spletni strani so simbolični.

    Načini plačila

    • Bančno nakazilo – plačilo opravite preko bančnega nakazila (UPN naloga), vaši izdelki pa bodo odposlani v navedenem roku, po opravljenem nakazilu. Podatke za izpolnitev UPN naloga dobite na strani »Prejeto naročilo«, ki se prikaže po opravljenem nakupu, ali pa na vašem e-mail naslovu. V kolikor priliva ne dobimo v roku 5 delovnih dni, vas najprej kontaktiramo na vaš e-mail in v primeru, da na prejmemo odgovora vam lahko naročilo prekličemo in vas o tem obvestimo na vaš e-mail.
    • Plačilo po povzetju – vaše naročene izdelke vam pošljemo v navedenem roku, vi pa jih plačate ob dostavi. Plačilo po povzetju ni mogoče za nekatere izdelke oz. za naročila, ki presegajo skupno vrednost 500,00 € z DDV.
    • PayPal ali plačilo z kreditno/debetno kartico – PayPal je storitev, ki omogoča varno plačevanje preko spleta. Po zaključenem naročilu, vas bomo preusmerili na varno povezavo PayPal, kjer se vpišete z vašim e-mail naslovom ter geslom. V kolikor nimate ustvarjenega PayPal računa vam PayPal omogoča varno plačevanje z vašo kreditno ali debetno kartico.
    • Plačilo s kreditno kartico (Stripe)

    Pri nakazilu lahko pride do dodatnih stroškov, odvisnih od ponudnikov storitev, katere krije kupec.

    Dostava

    Dostava možna kjerkoli v Sloveniji. Pošiljke dostavlja GLS zato za način dostave veljajo splošni pogoji GLS. Dostave se izvajajo med tednom od ponedeljka do petka. Sobote, nedelje in med prazniki se dostave ne izvajajo. V kolikor je izdelek na zalogi, je dobavni rok 1 – 4 delovne dni. Rok dostave naročila začne teči po prejetju plačila. Če izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo in vam sporočimo kakšen je predviden dobavni rok. Za morebitne zamude s strani dostavljalne službe GLS podjetje DAUMER, s.p. ne odgovarja.

    Strošek dostave za naročila do 100 € na območju Slovenije znaša 4,99 € z DDV. Za naročila nad 100 € je dostava brezplačna. Naročila in dostave v tujino obravnavamo posamično. Strošek poštnine se določi posamično.

    Osebni prevzem

    Osebni prevzem je možen v našem partnerskem zunanjem skladišču v Ljubljani vendar po prejetem prilivu kupnine na TRR bančni račun (plačilo z bančno kartico – Stripe, preko PayPal sistema oz. preko neposredne bančne transakcije). V primeru izbire plačila po povzetju osebni prevzem ni možen. Obdelava in priprava naročila za osebni prevzem znaša 2,00 € z DDV. Osebni prevzem je možen od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00 ure. Naslov za osebni prevzem je viden v košarici spletne trgovine in/ali ga prejmete na vaš E-mail naslov v potrdilu naročila.

    Avtorske pravice

    Objavljene vsebine in tehnologije so last podjetja DAUMER, s.p. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitektura in inženiring, grafični elementi, slike, besedila, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti DAUMER, s.p. je prepovedano. Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje DAUMER, s.p. ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

    Izvedba, preklic, sprememba ali zavrnitev naročila

    Naročila izvedena na spletni strani visece-mreze.si bodo odposlana v najkrajšem možnem času. Po opravljenem nakupu boste prejeli potrditveni e-mail, kjer bodo vsi podatki o vašem nakupu in predračun. Račun vam pošljemo po prejetem nakazilu v elektronski obliki na dani e-mail naslov. Kupec lahko po opravljenem naročilu ali plačilu odpove ali spremeni svoj nakup, če izdelki še niso bili odposlani. Zato vas prosimo, da nam v tem primeru to čim prej sporočite na naš elektronski naslov info@visece-mreze.si. Po odpovedanem nakupu vam vrnemo vaš denar na TRR račun ali v obliki dobropisa. V kolikor ugotovimo, da pri nastanku naročila niso bili upoštevani naši pogoji poslovanja ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, si DAUMER, s.p. pridržuje pravico do preklica naročila. Dobavni roki zapisani na posameznih izdelkih so zapisani v delavnih dneh. Torej 10 dni pomeni 10 delovnih dni. V kolikor izdelka ne moremo dobaviti v navedenem roku bomo o tem kupca v najkrajšem možnem času obvestili. Kupec lahko v tem primeru odstopi od pogodbe in prekliče naročilo. Ves vnaprej plačan znesek v celoti povrnemo kupcu.

    Dobropisi

    Dobropisi so veljavni največ 1 leto.

    Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga v roku 14 dni

    Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), v 14 dneh od prevzema podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov info@visece-mreze.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh na naslov: DAUMER c/o FULLY, Tržaška cesta 40, 1000 Ljubljana. Podjetje vrne kupcu prejeta plačila najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bilo podjetje obveščeno o odločitvi kupca vendar šele potem, ko so artikli vrnjeni v skladišče (v primeru vračila po pošti). Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

    Kupci, ki so podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe) vendar omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Vračilo kupnine ni možno.

    Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) v 4.poglavju 135. člena določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila.

    V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil podjetje opraviti takoj, ko je bilo  obveščeno o odločitvi kupca. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati. Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži.

    Prošnjo za odstop od pogodbe na daljavo lahko pošljite na naš e-mail naslov: info@visece-mreze.si.

    Pogoji za uveljavljane reklamacije

    Izdelek, ki ga reklamirate mora biti v stanju kot je bil, ko ste ga kupili. Reklamiran izdelek mora biti vrnjen v prvotni embalaži z vsemi nepoškodovanimi deli, ki so bili vključeni v paketu. Če bodo vidne kakršnekoli fizične poškodbe ali znaki napačne uporabe, ki niso v skladu z navodili za uporabo, vam reklamacije ne bomo upoštevali. Stroške pošiljanja garancijskih zahtevkov kupec krije sam.

    Garancija

    Izdelki kupljeni v spletni trgovini visece-mreze.si imajo 12 mesecev garancijskega roka razen, če ni na strani izdelka zapisano drugače ali je dogovor z dobaviteljem drugačen. Za uveljavljanje garancije prosimo sledite spodnjim navodilom. Garancija je veljavna ob predložitvi računa. Vse garancije in servise za izdelke nakupljene v spletni trgovini visece-mreze.si sprejema DAUMER c/o FULLY, Tržaška cesta 40, 1000 Ljubljana. Za izdelek v garancijskem roku stroški pošiljanja do nas bremenijo lastnika pošiljke, stroške vračila krijemo mi. Če blago, za katero je izdana garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Za prodajne pogodbe sklenjene od 26.1.2023 naprej, če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave.

    Postopek

    • Vse garancijske zahtevke in dokazila javite na naš e-mail naslov info@visece-mreze.si.
    • Opišite napake, ki so nastale z vašim naročenim izdelkom.
    • Posredujte nam račun ali kopijo računa, ki ste ga prejeli po e-mailu ob nakupu.
    • Posredujte nam čim kvalitetnejše in dobro vidne slike ali video napake ter izdelka vključno z etiketo, ki je na izdelku.
    • Po poslanem e-mailu počakajte na naš odgovor. V kolikor bomo iz slik lahko dobro razbrali, da izdelek nima fizičnih napak, ki bi lahko nastale z uporabo vas bomo obvestili, da nam izdelek pošljete na naš naslov. Stroške vračila krijete vi.
    • Po zadnjem pregledu vrnjenega izdelka vam bomo izdelek, v kolikor je izdelek v skladu z našimi pogoji za uveljavljanje garancije, popravili ali zamenjali za novega v roku 30 dni od prejema zahtevka in vas o tem obvestili po e-mailu.

    Garancija ne velja v naslednjih primerih:

    • če izdelku ni priložen račun,
    • če je napaka na izdelku posledica napačne uporabe,
    • če je bil izdelek popravljen ali odprt,
    • garancija ne velja v primeru poškodb zaradi neprimerne uporabe ali preobremenitve,
    • naravna obraba izdelka je izključena iz garancijskih pogojev.

    Stvarne napake

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Napaka na izdelku je stvarna:

    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

    • Odpravo napake
    • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
    • Zamenjavo blaga
    • Vračilo plačanega zneska

    V primeru, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čimprej kontaktirajte na info@visece-mreze.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

    Vračilo kupnine

    Način vračila kupnine je po dogovoru. Vračilo kupnine nakažemo na TRR račun razen, če ste plačali preko Paypal sistema, vam vrnemo denar preko Paypal Sistema. V kolikor kupec želi vračilo denarja v drugačni obliki, krije stroške, ki se ustvarijo sam.

    Varovanje osebnih podatkov

    Splošno

    Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

    Uporaba osebnih podatkov

    Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

    • ime in priimek;
    • naslove za dostavo;
    • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
    • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
    • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
    • geslo v šifrirani obliki;
    • kontaktno telefonsko številko;
    • državo bivanja;
    • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
    • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

    Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca. Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki. Trgovec bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo. Dostavni službi bo Trgovec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

    Varstvo otrok

    Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

    Odveza odgovornosti

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. DAUMER, s.p. si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih DAUMER, s.p. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni artiklov, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

    Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva.

    Izvajanje politike zasebnosti

    Trgovec ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov. Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem. Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Trgovcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Trgovec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.

    Prijava na novice

    Uporabnik se lahko prijavi na e-novice na več načinov. Preko povezave, na blagajni pusti obkljukano, da se prijavlja na novice. Avtomatična prijava na novice velja tudi, če uporabnik prevzame kupon za popust pri svojem nakupu. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od e-novic in tako ne bo več prejemal e-mailov.

    Hranjenje osebnih podatkov za zapuščeno košarico

    V naša spletni trgovini se trudimo, da nudimo najboljšo uporabniško izkušnjo. Zato hranimo vaše podatke, ki jih vpišete v procesu nakupa, da vam pomagamo, v primeru težav pri zaključku naročila. Odjava od tovrstnih e-mailov je preprosta. Če se ne morete odjaviti nas kontaktirajte na naš e-mail naslov info@visece-mreze.si. E-mail za zapuščeno košarico hranimo 30 dni.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov(IRPS)

    Naše podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS. Povezava do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRS).

    Računi

    Po opravljenem naročilu kupcu pošljemo račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasnejših reklamacij glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

    Vsi računi, ki so plačani z gotovino so davčno overjeni. Vklopi razum zahtevaj račun

    Kuponi

    Kuponi, ki so splošni ne veljajo za vse produkte. Ustreznost kupona na določene produkte se lahko vidi v košarici, ko kupon uporabite. Kuponi so omejeni na določeno ceno nakupa. Kuponi se ne seštevajo, pomeni, da je lahko uporabljen le en kupon. Kuponi s popusti ne veljajo za izdelke v akciji, razen, če to izključno izpostavimo.

    Akcija

     

    Podjetje

    DAUMER, Marjeta Perdan s.p., Trnovlje 40, 4207 Cerklje na Gorenjskem. E-mail: info@visece-mreze.si, Matična številka: 3384730000, ID za DDV: SI89691318. Podjetje je davčni zavezanec. Vpis v registrski organ: 1.9.2008.

    Brezplačna poštnina

    Pri nakupu nad 100 € vam naročilo v Sloveniji dostavimo brezplačno.

    Varno plačilo

    Zagotavljamo varno plačilo s kreditnimi karticami. Hitro in enostavno.

    Odlična ponudba

    Prodajamo samo izdelke preverjenih blagovnih znamk.